onsdag 28. januar 2009

Hei hei alle sammen.
Nå har jeg akkurat kommet hjem fra skolen. Jeg og colloque gruppen min skulle til meg, men hadde jo selvfølgelig klart å glemme nøkkelen min. Heldigvis bor Hennern rett i gata så vi dro til han istede. Der lagde vi oss noen gode snitter med roastbiff og suragurk og drakk et stort glass med juice laget av epler fra sydtirol. Nå sitter vi rundt kjøkkenbordet til Hennern og koser oss med oppgaver om radioaktivitet og gleder oss til og komme godt forberedt på prøven i morgen.
*Bilder kommer*

Nå kom lillebroren til Hennern. Han er bare såååå digg!!! Nesten litt frekt av han og komme inn på kjøkkenet i den stramme t-skjorten når vi prøver og konsentrere oss om lekser... Jaja.. Han byr på en banan og en ritz kjeks og jeg dropper lekselesingen for tilbudet...
Han reiser seg brått opp, gir meg et smil, og klapper meg skulderen før han sier "hade" og går sakte ut av kjøkkenet uten å snu seg.. Nå må jeg tilbake til radioaktiv stråling...

Fy fader, Hennern og Mathea er så lite forståelsesfulle.. Her åpner jeg meg opp og forteller en historie om da jeg sovnet her om dagen og jeg siklet da jeg våknet... Så ser de på hverandre og sier ingenting... Jeg tar kontakt med en jeg vet forstår meg, Guri. Jeg tenker at hun skulle vært her nå, nå som lillebroren til Hennern er her. Hun tenker jo på han hele tiden... Kjipt for hun at ikke hun var her ista og kunne betrakte den veltrente kroppen hans.. Men jeg oppmuntrer hun ved og si at det kommer nye dager og annledninger, for eksempel til helgen hvor Hennern er borte på fjellet hele helgen, da er det fritt fram!!!!!

Lennart.

1 kommentar: