fredag 30. januar 2009

Haru setn??

Hei!
Dagen startet fint, men dette endret seg brått da jeg kom på skolen.. Personen jeg nå skal fortelle om vil jeg ikke nevne navn på, så hun går under dekknavnet Gørra.
Det hele startet da "Gørra" som vanlig gikk inn på min facebookprofil og joinet masse morsommegrupper og skrev masse morsomt i statusen min.. Dette er morsomt en gang "Gørra", men ikke vær jævla dag!!!!! Så tar hun de fine skinnhanskene mine og kaster de på gulvet.. Jeg tenker at jeg skal oppføre meg voksent og jeg og Loui danner en allianse, rotter oss sammen og overser henne. Men hun slenger dritt. Jeg klarer ikke å holde meg mer og tar uten at hun ser tar jeg baggen hennes.. Jeg tar ut tingene hennes og kaster de rundt i klasserommet. Jeg tar lommeboken hennes, stjeler alle pengene og kortene hennes, jeg klarer ikke å dy meg, jeg stjeler bananen hennes. Nå setter jeg baggen tilbake og later som ingenting. Hun ser nå, ser at jeg koser meg med en banan, men hun vet ikke at det er hennes... Jeg er ferdig med bananen, og går fra pulten og bort til søppla for å kaste den. Idet jeg passerer henne tar jeg bananskallet og gnir det godt inn i håret hennes.. Hun rekker opp hånden og sladrer til lærern.. Jeg tenker hva det her er for noe. Først utgir hun seg for å være meg på min facebook profil og så gir hun meg en annmerkning for det!!!! Jeg er overrasket og rystet, og visste ikke at hun var i stand til å gøre dette.... Nå sitter hun der og tenker på hvor kul og smart hun syntes hun er. Men er det særlig kult, hæ? Og er det særlig smart?? Tenk på det du "Gørra" for det er det ikke. Hvis du leser dette "Gørra" så vil jeg bare si at jeg tilgir deg, for du er bødda mi.. Men det var ikke særlig modent gjort.


Lennart.

2 kommentarer:

  1. FEITE LEENA: har skriv et lite innlegg te deg å

    SvarSlett
  2. jeg må bare tilføye at denne teksten er preget av en rekke skrivefeil, og er i aller minste grad noe som egner seg på en norskblogg. Jeg er dypt rystet, og ikke minst skuffet over at du, Lena, kan skrive noe så meningsløst og flåsete!

    SvarSlett